بسیاری از صدمات زمانی رخ می دهد که یک پالت در حال “دکانستراکشن” است

در حالی که پالت چوبی دسته دوم به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که یک پلت فرم حمل و نقل محکم باشند و می توانند چندین بار تعمیر شوند، اغلب پس از چند بار استفاده یا زمانی که تعمیر آنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد دور انداخته می شوند (مخصوصاً در مورد پالت های رشته ای).

قطعات این پالت های شکسته به عنوان منبع آسان تخته برای پروژه ها یا آثار هنری یا به عنوان منبع هیزم دیده می شوند.

پالت چوبی حمل بار که هنوز در شرایط خوبی هستند در پینترست، اینستاگرام و سایر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند، با پیشنهادات بی‌پایانی برای نحوه استفاده از پالت‌ها یا قطعات پالت به‌عنوان اجزا در طیف گسترده‌ای از پروژه‌های مسکونی (مانند پالت).

این استفاده های ناخواسته توسط صاحبان خانه می تواند منجر به آسیب های مختلفی شود که برخی از آنها کاملاً جدی هستند.

ما اخیراً بررسی صدمات غیر شغلی را که به دلیل تماس ناخواسته با پالت چوبی رخ می دهد، انجام دادیم تا خطرات را بهتر درک کنیم.

نتایج نشان می‌دهد که در بازه زمانی ژانویه 2014 تا دسامبر 2018، حدود 30493 نفر از اورژانس‌های بیمارستان برای آسیب‌های ناشی از پالت بازدید کرده‌اند.

تقریباً 15 درصد از این صدمات مربوط به مشتریانی بود که از یک فروشگاه خرده‌فروشی بازدید می‌کردند، اما بقیه در مکان‌هایی مانند رخ داده بود.

همانطور که نتایج ما نشان می‌دهد، افراد زیادی هنگام استفاده از پالت‌ها برای پروژه‌های خانگی و سایر استفاده‌های ناخواسته آسیب می‌بینند، بنابراین اگر می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، در اینجا خطرات رایجی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید.

بسیاری از صدمات زمانی رخ می دهد که یک پالت در حال “دکانستراکشن” است.

ساختارشکنی یک پالت شامل جدا کردن تخته های مختلف با ابزارهایی مانند کشیدن، برش یا حتی شکستن است. هر یک از این روش ها می تواند خطرات خاص خود را داشته باشد و باید مراقب باشید که هنگام جدا کردن یا بریدن تخته ها آسیبی نبینید.

اکیداً توصیه می کنیم که هرگز به پالت چوبی لگد نزنید یا به قصد جدا کردن قطعات آن نپرید.

هرکسی که قصد تخریب یک پالت چوبی را دارد باید بداند که اکثر پالت ها از میخ های تخصصی استفاده می کنند که بیرون کشیدن آنها بسیار دشوار است.

میخ های جعبه پالت چوبی به طور کلی دارای چیزی هستند که به عنوان “پایه پیچ” شناخته می شود که برای ماندگاری بیشتر پالت ها طراحی شده است اما بدون تجهیزات تخصصی جدا کردن آنها بسیار سخت تر است.

این میخ ها همچنین کنجکاوی از تخته ها را به ویژه چالش برانگیز می کند.

  • منابع:
    1. Be Safe Around Wooden Pallets
  • تبلیغات: 
    1. خوراندن دان مرغ به کودکان مهد کودک در تهران!
    2. پنجره هایی که ساختمان خانه شما را شیک می کند
    3. غول پنج متری در جنگل های آمازون که همه درخت ها را بلعید!
    4. هدایت والدین به مدت نزدیک به پنج سال از زمان تولد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.