صابون ابرو برای رفع چروک های ریز پیشانی مفید است

به ابروهای صابونی عادت کنید: چرا حرفه ای ها می گویند این روند به جایی نمی رسد
کارشناسان نکاتی را در مورد چگونگی به دست آوردن ظاهر مشهور در رسانه های اجتماعی در چهار مرحله ساده ارائه می دهند.

همه محصولات ارائه شده در Allure به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند.

با این حال، وقتی چیزی را از طریق پیوندهای خرده‌فروشی ما خریداری می‌کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم.

در بسیاری از مواقع، روندهای زیبایی مانند نوارهای لاستیکی عمل می کنند.

هر چه آنها را بیشتر دراز کنید، سخت تر و سریع تر به عقب باز می گردند. هیچ وقت اینطوری برای ابروها صادق نبوده است.

اگرچه ابروهای نازک با قوس‌های بلند و گرد در دهه‌های 90 و 00 غالب بود، اما افراد مشهوری مانند کارا دلوین، لیلی کالینز و امیلیا کلارک ترند قدرتمندی از ابروهای ضخیم با گوشه‌های مربعی و لبه‌های پر را به دهه 2010 آوردند.

صابون ابرو موجب مرتب سازی ابروهای شما می گردد.

آنهایی که در دهه‌های قبل، قوس‌های خود را بیش از حد درآورده‌اند، شروع به رشد دوباره شکل‌های طبیعی خود کرده و عمداً ابروهای خود را پر می‌کنند و راه را برای تکنیک آرایشی که مدت‌ها نادیده گرفته شده بود، هموار می‌کنند که در TikTok و اینستاگرام وضعیت ویروسی به دست آورده است: ابروهای صابونی. این تکنیک زیبایی که به راحتی به دلیل ظاهر کرکی و برس خورده آنها شناخته می شود، شبیه اثر لمینیت ابرو است، اما به نگهداری کمتری نیاز دارد.

تنها چیزی که از نظر فنی برای زنده کردن ظاهر ابروهای صابونی نیاز دارید، یک صابون نواری و گلیسیرین است که به این معنی است که قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. بهتر از آن، دستیابی به آن نیز آسان است.

تا آنجا که تکنیک پیش می رود، زمان و تلاش کمی لازم است. (بعد از تسلط بر آن می توانید ظاهر را فقط در چند دقیقه، اگر نه به معنای واقعی کلمه، دریافت کنید.)

اگرچه ممکن است آسان باشد، اما این مانع از آرایشگران مشهوری مانند پاتریک تا و هانگ وانگو، در میان تعداد بی‌شماری از افراد دیگر، نمی‌شود که ظاهر مشتریان خود را در فهرست A کامل کنند (مانند سلنا گومز و مادلین پچ). حتی باعث راه‌اندازی چندین محصول شده است که برای ارائه رنگ‌های قهوه‌ای صابونی بدون صابون واقعی به جایگاه پرفروش‌تری دست یافته‌اند.

اما در ادامه بیشتر در مورد آن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.