ظروف مسی تزیینی موجب مرگ مغزی یک مرد شد

آیا می دانید که مس معدنی ضروری است؟

بدن شما قادر است فقط مقادیر کمی مس را در بدن ذخیره کند، به این معنی که برای حفظ تعادل مس در بدن باید روزانه غذاهای حاوی مس مصرف کنید.

غذاهای دریایی Brassiere در پاریس محبوب هستند.
(گتی ایماژ)

آیا این بدان معنی است که ممکن است در معرض خطر کمبود مس باشید؟ در اینجا جدیدترین تحقیقات در مورد این ماده معدنی و اینکه چگونه می توانید در رژیم غذایی خود به اندازه کافی دریافت کنید، آورده شده است.

غذا خوردن در ظروف مسی تزیینی برای سلامتی افراد بسیار موثر می باشد.

ظروف

نقش مس
مس عملکردهای مهم متعددی برای حفظ سلامت بدن شما دارد. به ساخت انرژی، بافت همبند و رگ های خونی کمک می کند. همچنین به حفظ سیستم عصبی و ایمنی کمک می کند و ژن ها را فعال می کند.

مقدار مس مورد نیاز روزانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. بزرگسالان 19 سال و بالاتر به 900 میکروگرم در روز نیاز دارند. زنان باردار به 1000 میکروگرم در روز و زنان شیرده به 1300 میکروگرم در روز نیاز دارند. مقدار توصیه شده روزانه مس را می توانید از انواع غذاهای گیاهی و حیوانی دریافت کنید.

بهترین منابع این ماده معدنی شامل صدف، دانه ها، آجیل، گوشت اندام، غلات سبوس گندم، محصولات غلات کامل و شکلات است. در اینجا لیستی از میزان مس موجود در غذاهای خاص آورده شده است:

3 اونس جگر پخته شده: 12400 میکروگرم
3 اونس صدف وحشی پخته شده: 4900 میکروگرم
¼ فنجان دانه کنجد: 1500 میکروگرم
1 اونس شکلات پخته نشده شیرین: 900 میکروگرم
1 عدد سیب زمینی متوسط: 700 میکروگرم
1 اونس بادام هندی بو داده خشک: 600 میکروگرم
¼ فنجان مغز تخمه آفتابگردان برشته شده: 600 میکروگرم
½ فنجان قارچ شیتاکه: 600 میکروگرم
½ فنجان نخود: 600 میکروگرم
3 اونس خرچنگ دانجنس پخته شده: 600 میکروگرم
همچنین می توانید مقادیر کمتری مس را در شکلات تلخ، توفو، آووکادو، پاستا گندم کامل، ارزن، ماهی آزاد، انجیر، اسفناج، بوقلمون آسیاب شده و مارچوبه پیدا کنید.

[ ببینید: 6 افسانه درباره مکمل های غذایی که باید بدانید. ]
مس و سلامت
تحقیقاتی در مورد مس و چندین بیماری از جمله پوکی استخوان، بیماری آلزایمر و بیماری قلبی عروقی انجام شده است. یک بررسی در سال 2016 که در مجله عناصر ردیابی در پزشکی و زیست شناسی منتشر شد، مطالعات منتشر شده از سال 1990 را بررسی کرد و دریافت که شکاف هایی در دانش در مورد مس وجود دارد و ارزیابی نقش مس در پیشگیری از بیماری را پیچیده می کند. در اینجا چیزی است که ما در مورد نقش مس و این شرایط می دانیم.

به گفته تیلور والاس، مدیر و مدیر عامل شرکت Think Healthy Group و استاد کمکی در بخش مطالعات تغذیه و غذا در دانشگاه جورج میسون، «کمبود مس می تواند منجر به پوکی استخوان و سایر نقایص استخوانی (و همچنین اختلالات بافت همبند شود). ) اما در ایالات متحده و سایر کشورهای توسعه یافته به ندرت دیده می شود زیرا اکثر مردم مس کافی را از غذا، پخت و پز و آب لوله کشی دریافت می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.