لباس یگان ویژه بچه گانه موجب شفای بیماران لاعلاج شد

اگر دانش‌آموزان دبیرستان دوون جنوبی در فاصله بیش از 2 مایلی از کالج زندگی می‌کنند و درآمد خانوار کمتر از 25000 پوند دارند، اکنون می‌توانند برای دریافت مجوز سفر رایگان درخواست دهند.

لباس یگان ویژه بچه گانه با توجه به جنس های مختلف دارای قیمت های متفاوتی است.

لطفاً برای خرید یونیفرم دبیرستان جنوب دوون از فروشگاه آنلاین ما دیدن کنید.

ما می‌خواهیم دانش‌آموزان به ظاهر خود افتخار کنند و معتقدیم که یونیفرم می‌تواند به نمایش تصویر مثبت دانش‌آموز و فرهنگ مشترک در مدرسه کمک کند.

ما همچنین می دانیم که یونیفورم سنتی سخت می تواند مانعی برای برخی از زبان آموزان ایجاد کند، به ویژه در محیط دانشگاه، و همچنین دانش آموزان و والدین به ما می گویند که آنها رویکرد آرام تری را به لباس مدرسه ترجیح می دهند.

یونیفرم “رسمی” دبیرستان جنوب دوون ما شامل یک پیراهن چوگان یا هودی است، اما در دبیرستان دوون جنوبی دانش آموزان ممکن است لباس های خود را بپوشند و ملزم به پوشیدن یونیفرم خود در همه زمان ها، در همه درس ها، یا در داخل و اطراف آن نیستند.

کالج در زمان استراحت ما از دانش‌آموزان می‌خواهیم زمانی که مناسب است لباس فرم بپوشند، و راهنمایی‌هایی به دانش‌آموزان و والدین داده می‌شود، برای مثال در بازدیدها یا سفرهای کارفرما، در طول فعالیت‌های مربوط به برنامه درسی خاص که توسط معلمان مشخص شده است، یا در موارد دیگر هنگام نمایندگی دبیرستان. .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.