با كيف باشگاه west به راحتی در طول روز پول در بیاورید

كيف باشگاه west برای چیزی بیشتر از یک جفت کفش یا چند شورت اضافی مناسب هستند.

با بدنه انعطاف‌پذیر و ظرفیت خوب، به علاوه جیب‌های زیاد، می‌توانید همه چیز را از لیست خود خارج کنید (و شاید حتی برخی موارد اضافی که هنوز به آن فکر نکرده‌اید).

در بین فهرست‌های بسته‌بندی، کفش‌های پرفورمنس، یک یا دو تعویض لباس، لوازم بهداشتی ضروری، فناوری و یک بطری آب، شاید با یک میان‌وعده، پرمخاطب است. یک حوله بیندازید، و همه چیز آماده است.

کیف

از بین همه چیزهایی که باید برای روزتان بسته بندی کنید، کفش ممکن است یکی از پیچیده ترین آنها باشد. اغلب به شکل نامناسب، حجیم، و کمتر از تمیز بودن، یافتن مکانی برای بسته بندی یک یا دو جفت کار آسانی نیست.

ما می دانیم که قرار دادن چند کفش دویدن یا چکمه های مخصوص دویدن در کیف شما احتمالا آن را برش نمی دهد.

کیف های بدنسازی به راحتی بهترین راه حل برای بسته بندی کفش هستند. آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بادوام، انعطاف‌پذیر و دارای یک محفظه اصلی باز و جادار باشند – حتی برای بدترین کفش‌ها نیز مناسب هستند.

لباس ها
نگه داشتن لباس برای هر چالشی کلیدی برای یک سبک زندگی فعال است. خواه مستقیماً به باشگاه می روید و برمی گردید، یا چهار بار در طول روز تعویض می کنید، مطمئن شوید که کوله پشتی تان را پشت سر گذاشته است.

برای به حداقل رساندن تغییرات کمد لباس خود و سبک نگه داشتن بسته خود، گزینه های بسیار متنوعی مانند سه راهی شسته شده Varsity یا لایه بیرونی مانند Carrollton Lightweight Quarter Zip را بسته بندی کنید.

حتی در یک تاس پرفورمنس کاملاً دکور شده با بهترین فناوری‌های موجود برای دفع رطوبت، ما همچنان از شما انتظار داریم که عرق کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.