با سس رعنا بزرگ به راحتی لکه های روی قالی را نابود کنید

من 4 سال پیش شروع به ساختن مقدار زیادی سس مایونز خانگی در Whole30 کردم، و هرکسی که این برنامه را انجام داده است دلیل آن را می‌داند: تقریباً غیرممکن است که یک مارک سس مایونز خریداری شده در فروشگاه پیدا کنید که شکر اضافه نداشته باشد و با یک سس مایونز ساخته شده باشد. روغن سالم

(بسیار خوب، یک مارک وجود دارد که بدون شکر است و با روغن آووکادوی سالم ساخته شده است، اما طعم آن کاملاً بد است. بررسی های محصول در آمازون به من می گوید که من در آن یک تنها نیستم.)

سس رعنا بزرگ جزو مرغوب ترین نوع سس های موجود در بازار است که از کیفیت بالایی برخوردار است.

سس

بنابراین تنها راه حل این بود که خودم شروع به ساختن آن کنم و آزمایش کنم (من همچنین دستور العمل خود را برای Aioli، که پسر عموی مایونز با طعم سیر است، محکم کردم). اگر دستورالعمل دستور غذا را دقیقاً دنبال کنید، کاملاً اشتباه است.

نکاتی برای بهترین نتایج
مطمئن شوید که تمام تجهیزات شما بسیار تمیز هستند – درست کردن سس مایونز کار سختی نیست، اما اگر غذاساز یا تجهیزاتی که استفاده می‌کنید دارای لکه‌های چربی باقی مانده باشد یا واقعاً تمیز نباشد، به راحتی از بین می‌رود.

آن را به خوبی با چشم بررسی کنید.

هنگام اضافه کردن روغن وقت بگذارید – می خواهید روغن را به آرامی در یک جریان نازک در آن بریزید که از شکستن آن جلوگیری می کند و همچنین سس مایونز را غلیظ تر و خامه تر می کند.

در انتها مواد طعم دهنده را اضافه کنید – به غیر از نمک و خردل آسیاب شده در ابتدا، پس از آماده شدن کامل سس مایونز، طعم دهنده های دیگر را تا آخر اضافه نکنید. سپس می‌توانید با گیاهان تازه، یا سیریراچا یا هر طعم‌دهنده دیگری که می‌خواهید، بلیت بزنید.

راهنمای گام به گام:
برای شروع، یک روغن با طعم خنثی، یک تخم مرغ، خردل آسیاب شده و نمک را به کاسه غذاساز اضافه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.