با پسته خشک به سرعت کچلی را در کودکان خود درمان نمایید

پسته خشک در اطراف آجیل سالمی است و انواع ویتامین ها و مواد معدنی بدن شما را تامین می کند تا به عملکرد صحیح آن کمک کند.

پسته خوراکی های خوشمزه ای است، اما به طرز شگفت انگیزی برای شما مفید است.

مطالعات زیادی در مورد پسته و چگونگی کمک آن به سلامت قلب، مدیریت دیابت، سیستم ایمنی قوی و حفظ سلامت چشم انجام شده است.

در زیر برخی از مواردی را که زنان به طور خاص ممکن است نگران آن‌ها باشند، مانند کاهش وزن، سلامت روده، استخوان‌های قوی، پوست و موی زیبا و حتی دیابت بارداری را برجسته می‌کنیم.

پسته می تواند به کنترل وزن کمک کند.

مولفه های کلیدی برای مدیریت وزن شامل خوردن میان وعده های کوچک و کنترل شده در طول روز برای تقویت و حفظ سطح انرژی بین وعده های غذایی است. تکیه بر غذاهای غنی از مواد مغذی که حاوی فیبر، پروتئین بدون چربی و چربی سالم هستند نیز کلیدی است.

پسته یک مرحله ای است که در هر وعده حاوی سه گرم فیبر، 6 گرم پروتئین (پسته یک پروتئین کامل است) و 11 گرم چربی مفید برای قلب است.

آیا می دانستید که یک وعده یک اونس پسته 49 آجیل است که بیشتر از هر آجیل دیگری در هر وعده است؟ این 49 آجیل حاوی تنها 160 کالری هستند و همچنین سرشار از مواد مغذی هستند که بدن شما برای سالم ماندن به آن نیاز دارد.

عمل باز کردن هر پوست پسته برای بیرون آمدن آجیل، روند خوردن را کند می کند که می تواند منجر به رضایت و سیری بیشتر پس از خوردن شود.

یک مطالعه نشان داد افرادی که رژیم مدیترانه‌ای را با یک اونس آجیل مانند پسته یا یک لیتر روغن زیتون در هفته می‌خورند، نه تنها وزن خود را کاهش می‌دهند، بلکه 30 درصد در موارد مرتبط با بیماری قلبی کاهش می‌یابند – همان خطر.

کاهش منتسب به برخی داروهای کاهنده کلسترول!

تمام این اطلاعات به این نتیجه می رسد که خوردن یک رژیم غذایی مدیترانه ای با پسته به کاهش وزن و تقویت قلب شما کمک می کند! این یک مسیر نسبتاً آسان برای دنبال کردن است و یک خبر عالی برای همه دوستداران پسته!

پسته

پسته به هضم سالم کمک می کند.

غذاهایی که از سلامت باکتری‌های روده ما حمایت می‌کنند برای جلوگیری از بیماری و اطمینان از جذب حداکثری مواد غذایی از غذا بسیار مهم هستند.

در پسته، این به شکل فیبر محلول است که باکتری‌های موجود در روده قادر به متابولیسم آن هستند.

تحقیقات نشان می دهد که پسته همچنین دارای خواص پری بیوتیکی است که از میکروارگانیسم های پروبیوتیک در دستگاه گوارش حمایت می کند، از بدن در برابر عفونت محافظت می کند و سیستم ایمنی را تنظیم می کند.

مصرف منظم پسته ممکن است عوامل خطر ابتلا به چندین بیماری مانند سرطان، زخم معده را کاهش دهد
و سایر شرایط گوارشی

 

پسته به حفظ سلامت پوست کمک می کند.

پسته می‌تواند با وارد کردن آنتی‌اکسیدان‌ها به سیستم شما که متعاقباً بر سطح قند خون شما تأثیر می‌گذارد، به کاهش آکنه کمک کند. قند خون شما به چرخه آندروژن در سیستم شما کمک می کند و احتمال ایجاد آکنه در بدن را کاهش می دهد.

ماده معدنی کمیاب مس نیز در پسته یافت می‌شود که به تولید کلاژن کمک می‌کند – که پوست را محکم و الاستیک نگه می‌دارد.

پسته حاوی ویتامین E است که یکی از بهترین و تجویز شده ترین ویتامین ها برای حفظ سلامت پوست است. ویتامین E مقداری از اشعه ماوراء بنفش را منعکس می‌کند و به سرکوب آسیب‌هایی که پوست می‌تواند تجربه کند نیز کمک می‌کند. بسیاری از موارد سرطان پوست در اثر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، که باعث ایجاد جهش های ناخواسته در سلول های پوست می شود، تسریع می شود. در حالی که ضد آفتاب خوب است، فقط برای مدت زمان محدودی دوام می آورد و پس از آن یک بار دیگر آسیب پذیر می شوید. پسته حاوی ویتامین E محافظ به شکل گاما توکوفرول است که مانع از نفوذ اشعه های مضر فرابنفش به داخل پوست می شود و باعث آسیب می شود. ویتامین E همچنین به محافظت از غشای سلولی در برابر اثرات آسیب اشعه ماوراء بنفش و کم‌آبی بدن کمک می‌کند و به تقویت سلامت سلول‌ها کمک می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.